1 Ιαν 2008

Εύχομαι...



... μέσα στο 2008 να προχωρήσω ένα βιβλίο που γράφω τώρα για να μην ακούω άλλο και τη γυναίκα μου να λέει ότι θα μείνω ο συγγραφέας του ενός βιβλίου, να μεγαλώσει η οικογένεια για να μεγαλώσω επιτέλους κι εγώ λίγο ηλικιακά και να πάψω να παιδιαρίζω (αυτά πλέον υποψιάζεστε ποιος τα διαδίδει), να βρω μια δουλειά της προκοπής, να συνεχίσω όσο ακόμη αντέχω να κρατάω αυτό το blog σε αξιοπρεπή επίπεδα, να γνωρίσω περισσότερους ενδιαφέροντες ανθρώπους εντός και εκτός internet, να καταφέρω να μη γίνω ούτε κι αυτή τη χρονιά διαπλεκόμενος και αν έχω ήδη γίνει να ξεγίνω, να μην αλλάξει τίποτε απ' όσα μ' έκαναν ευτυχή το 2007, να πάω πολλές όμορφες εκδρομές αλλά να οδηγεί και κανας άλλος και... να πραγματοποιηθούν κι όλες οι ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ευχές το συντομότερο δυνατό!

10 σχόλια:

Meropi είπε...

Καλησπέρα Γεράσιμε μου καλέ,
Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα όσα αναφέρεις στην ανάρτηση σου. Πιο πολύ όμως σου εύχομαι δύο από αυτά. Πρώτον να μεγαλώσεις την οικογένεια σου...Και δεύτερον να βρεις μια δουλειά πλήρους απασχόλησης που να σε ικανοποιεί...Νομίζω ότι κι εσύ αυτές τις δύο ευχές έχεις πάνω - πάνω.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

gerasimos είπε...

meropi μου καλή σου χρονιά, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να σου φέρει το 2008 ό, τι επιθυμείς.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γεράσιμε, χρόνια πολλά κι από δω!
Εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι επιθυμίες σου! Είμαι και Σαββατογεννημένος και πιάνουν οι ευχές μου... χεχε

gerasimos είπε...

ασκαρ ευχαριστώ αν και παρέπεμπα στην ημερομηνία στο ποστ...15 Ιουλίου. Την κρατάω για τότε την ευχή.:-)

Καλή σου χρονιά!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Νά 'σαι καλά, Γεράσιμε, και η οικογένειά σου να μεγαλώσει και το βιβλίο σου να γράψεις κι ευτυχισμένος με τις αγάπες σου να είσαι. Καλή σου χρονιά!

gerasimos είπε...

Καλή χρονιά συντοπίτισσα, είμαι σίγουρος ότι το 2008 σου φυλάει τα κάλύτερα... μόνο για σένα.:-)

Roadartist είπε...

Γεράσιμε εύχομαι να ζήσεις σύντομα όλα αυτά που επιθυμείς απο καρδιάς! Το 2008 να είναι το καλύτερο έτος ever! Επίσης, να έχεις στο blog σου το ίδιο υψηλό επίπεδο!! :) Καλή και δημιουργική χρονιά!!

gerasimos είπε...

roadartist ευχαριστώ, εύχομαι και για σένα η χρονιά που μόλις μπήκε μόνο χαρές να φέρνει.:-)

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Πολλές ευχές σαν αστέρια, για ένα δικό σου όνειρο χωρίς σύννεφα!Καλή χρονιά!

gerasimos είπε...

θυμήσου πως με λένε καλή σου χρονιά και καλώς μας ήρθες.:-)