9 Δεκ 2007

Σαββατοκύριακο στα Γρεβενά

Με τη γυναίκα μου είπαμε να πάμε το σαββατοκύριακο στα Γρεβενά που είναι τόσο κοντά πια (από τη Θεσσαλονίκη), μιάμιση ώρα δρόμος. Και δεν το μετανιώσαμε, περάσαμε πολύ όμορφα. Hρεμήσαμε, εισπνεύσαμε καθαρό βουνίσιο αέρα και το κυριότερο: χόρτασαν τα ματάκια μας χιόνια! Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες για του λόγου το αληθές.



Σάββατο μεσημεράκι. Tα πρώτα χιόνια σκαρφαλώνοντας το βουνό προς το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας.



Σε κάθε στροφή τα χιόνια πύκνωναν.



Κυριακή πρωί. Ανεβαίνοντας ξανά με καθαρότερο καιρό...



... αλλά και περισσότερο χιόνι.



Χιονισμένα δέντρα στις άκριες του δρόμου.



Σε πρώτο πλάνο ρόμπολα, τα αιωνόβια πεύκα.



Όπου κι αν κοιτάζαμε δέντρα...



... στολισμένα με χιόνι.



Στο χιονοδρομικό κέντρο.



Η Σμίξη.

21 σχόλια:

tzonakos είπε...

Γεράσιμε πάρα πολυ ωραίες φωτογραφίες !
Μου χει λείψει το χιόνι τόσο που λέω πότε θα γίνει λάθος και θα χιονίσει στην Αθήνα !
Ωραία εκδρομή, θα εχετε φορτώσει τωρα για τα καλά τις μπαταρίες σας !
Την Καλησπέρα μου.

gerasimos είπε...

tzonako και που να έβλεπες κάτι άλλες ανεβαίνοντας με μηδενική ορατότητα και μίνι χιονοθύελλα το Σάββατο. Φορτώνουν οι μπαταρίες, είναι αλήθεια. Και ηρεμεί η ψυχή σε τέτοιες εξορμήσεις.

athanasia είπε...

Πάντα τέτοια! :)

gerasimos είπε...

athanasia ευτυχώς φέτος κάνει χειμώνα, πέρσι που χιόνι.

Roadartist είπε...

ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙΙΙ.........πόσο μου έχει λείψει!! Είδες επιτέλους δηλαδή μια άσπρη μέρα κ εσυ ε?? Πλάκα κάνω!! Φιλια καλό βράδυ :-)

gerasimos είπε...

roadartist μακάρι να μπορούσα να σου ρίξω μια ιντερνετική χιονόμπαλα... καλύψου! Καλό βράδυ και σ' εσένα. :-)

Roadartist είπε...

χαχα.. :)) Λες σε λίγα χρόνια να γίνεται κ αυτό..διόλου απίθανο!!

marianaonice είπε...

Φανταστικές φωτογραφίες!! Δείχνουν ότι ακόμη στην Ελλάδα υπάρχει η φύση, πανέμορφη, γαλήνια, σοφή μα τόσο ευάλωτη και τα τελευταία χρόνια και εφήμερη... Βλέποντας τις φωτογραφίες σου μια θλίψη με κυρίεψε γιατί παρόμοιες είχα βγάλει και εγώ πριν δύο χρόνια κάπου στην Αρκαδία, Ηλεία και Ολυμπία... Σήμερα δεν τολμώ να ξαναπάω στα ίδια μέρη γιατί νομίζω ότι θα βγει η ψυχή μου όταν αντικρύσω από κοντά την καταστροφή!! Εύχομαι οι ομορφιές αυτές να μην αποτελούν κάποτε μόνον όμορφες εικόνες μιας εποχής που πέρασε ανεπιστρεπτί!!
Την καλημέρα μου.

gerasimos είπε...

roadartist ελπίζω να μη γίνεται γιατί τότε μάλλον θα έχουν εκλείψει οι πραγματικές χιονόμπαλες. ;-)

gerasimos είπε...

marianaonice καλώς μας ήρθες. Πολύ μου άρεσε το προφίλ σου και οι απόψεις σου. Όσο για τη φύση, τι να πω: ελπίζω τα παιδιά μου να μη χρειάζονται το σημερινό ποστ για να δουν τα χιονισμένα βουνά μας.

Roadartist είπε...

:(((

gerasimos είπε...

roadartist καλά βρε μην κάνεις έτσι... άλλωστε ο φετινός χειμώνας προμηνύεται πλούσιος σε χιόνι.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά όμορφες εικόνες...που κάνουν - αυτούς που δεν μπορούν να τις ζήσουν από κοντά - να....
σκυλιάσουν...
Καλή εβδομάδα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κι εσύ στα Γρεβενά μεγάλε;
Αν δεν ήσουν παντρεμένος θα έλεγα ότι πήγατε κρυφά με την Ντορατσίρκα! χεχεχε
(επισκέψου την Ντορίτα μου)

gerasimos είπε...

evaf. καλά βρε μη σκυλιάσεις... τόσα όμορφα μέρη έχει η Ελλάδα και μια απόφαση είναι να ξεφύγει κανείς ένα σαββατοκύριακο για να τα επισκεφτεί.

gerasimos είπε...

ασκαρ όμορφα πολύ τα Γρεβενά.

Meropi είπε...

Γεράσιμε μου καλημέρα
Στη Θεσσαλονίκη μένεις;; Πώς νόμιζα ότι μένεις Αθήνα! Ωραιότατες οι φωτογραφίες σου! Τις χάρηκα. Να σαι πάντα καλά.

Meropi είπε...

Εγώ είμαι πάλι. Τώρα συνειδητοποίησα ότι το βιβλίο σου (δικό σου πρέπει να είναι) παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη. Κορνήλιος Καστοριάδης! Ένας διανοητής που δεν τον γνωρίζω (εννοώ σε βάθος). Τώρα μου κίνησες το ενδιαφέρον να τον ψάξω!

gerasimos είπε...

meropi μου καλημέρα και ναι, αν και Αθηναίος στην καταγωγή ζω εδώ και λίγα χρόνια στην όμορφη Θεσσαλονίκη.

Για το δεύτερο σχόλιό σου: ψάξτον! ;-)

P. Kapodistrias είπε...

Καλώς σε βρίσκω στο χάος των Ιστολογίων. Συγχαρητήρια! Θα έρχομαι συχνά.
Ήδη τα χιόνια σου στολίζουν την επιφάνεια της οθόνης μου!!!

gerasimos είπε...

π.κ. καλώς μας ήρθες και χαίρομαι αν τα χιόνια ομόρφυναν την οθόνη σου!