19 Δεκ 2007

Παρουσίαση βιβλίου

Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων από το θάνατο του Κορνήλιου Καστοριάδη παρουσιάζω αύριο Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου το βιβλίο μου Κορνήλιος Καστοριάδης στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του βιβλιοπωλείου IANOS στη Θεσσαλονίκη (Αριστοτέλους 7) στις 8.00 μ.μ. Ομιλητές: Αλεξάνδρα Δεληγιώργη, Καθηγήτρια Φιλοσοφίας ΑΠΘ και Γιώργος Οικονόμου, Δρ. Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πρότεινα αυτή την παρουσίαση πριν λίγους μήνες στον ΙΑΝΟ με την παραπάνω αφορμή όχι τόσο προς προβολή δική μου ή του βιβλίου αλλά του ίδιου του Καστοριάδη και ως προσφορά στον κόσμο που ενδιαφέρεται. Εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια που ζω στη Θεσσαλονίκη διαπίστωσα την έλλειψη έως πλήρη ανυπαρξία σ' αυτή την πόλη πολιτιστικών και μορφωτικών εκδηλώσεων, κυρίως μάλιστα στο χώρο της σύγχρονης σκέψης. Θεώρησα λοιπόν καθήκον μου την οργάνωση μιας τέτοιας εκδήλωσης.

21 σχόλια:

Roadartist είπε...

Καλή επιτυχία στην παρουσίαση και στο βιβλίο σου Γεράσιμε.

athanasia είπε...

Kαλή επιτυχία!

:)

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ,Ο ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ CURTIS,
ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΟΡΝΗΛΙΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
http://skai-anemologio.pblogs.gr/

gerasimos είπε...

roadartist, athanasia ευχαριστώ.

anastasia ο David Ames Curtis, μεταφραστής του στα αγγλικά (δε θα τον χαρακτήριζα ακριβώς 'επί χρόνια συνεργάτη του') και τον οποίο έχω γνωρίσει, έχει τις απόψεις του όπως όλοι. Μια-δυο φορές έχουμε διαφωνήσει σε συνέδρια αλλά πέραν αυτού η μεταφραστική του δουλειά είναι νομίζω από μόνη της πολύ σημαντική. Α και σ' ευχαριστώ!

Meropi είπε...

Καλησπέρα Γεράσιμε μου,
Καλή επιτυχία στην παρουσίαση σου. Αν κατοικούσα στη Θεσσαλονίκη θα ερχόμουν οπωσδήποτε. Δεν σου κρύβω ότι μου κέντρισες το ενδιαφέρον για τον Καστοριάδη... Τον αναφέρει συχνά και ο γιός μου. Όταν κατέβω Αθήνα θα το πάρω το βιβλίο σου. Γηράσκω αεί διδασκόμενη....

gerasimos είπε...

Καλή μου Μερόπη είμαι σίγουρος ότι θα 'ρχόσουν... να χαίρεσαι τα παιδιά σου τώρα τις γιορτές.

marianaonice είπε...

Καστοριάδης, ένας από τους μεγαλύτερους στοχαστές του 20ου αιώνα.
Γεράσιμε εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην παρουσίασή σου και στο βιβλίο σου.
Πράγματι κρίμα που δεν είμαστε στη Θεσσαλονίκη. Νοερά θα είμαστε κοντά σου και το βιβλίο σου σίγουρα θα πλουτίσει τη βιβλιοθήκη μας και τον εγκέφαλό μας φυσικά!.
Καλό σου ξημέρωμα.

gerasimos είπε...

marianaonice ευχαριστώ να 'σαι καλά.

mania είπε...

Γεράσιμε μου καλημέρα και από μένα. Σου εύχομαι κι εγώ να έχεις μια πετυχημένη παρουσίαση σήμερα στην όμορφη Θεσσαλονίκη (ο νομάρχης της είναι το θέμα του σημερινού μου ποστ!).
Πρέπει να είσαι πολύ ψαγμένος άνθρωπος για να ασχολείσαι με τον Καστοριάδη....

gerasimos είπε...

mania ευχαριστώ. Όμορφη όπως λες η Θεσσαλονίκη αλλά ο νομάρχης μάλλον δε θα μείνει και στην ιστορία... ή αν μείνει θα 'ναι για τους λάθος λόγους.

Niemandsrose είπε...

Σου εύχομαι καλή επιτυχία!! Και περιμένω παρουσίαση της παρουσίασης. :)

gerasimos είπε...

niemandsrose ευχαριστώ, αν και με τέτοια παγωνιά που έχει εδώ φοβάμαι ότι μόνο άνθρωποι-εσκιμώοι ντυμένοι με γούνες μπορoύν να έρθουν.

Ασμοδαίος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ασμοδαίος είπε...

Εντάξει, δεν ήμασταν όλοι με γούνες, όπως η κυρία που είχε τετ-α-τετ συναντήσεις με τον Καστοριάδη, αλλά κρύο έκανε. :)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Καλά... τρέχω να τ' αγοράσω... δεν το συζητώ! Εντυπωσιασμένη, Dr συντοπίτη!! Καλή επιτυχία!

3 parties a day είπε...

Καλή επιτυχία.

Θα το αγοράσω.

gerasimos είπε...

H εκδήλωση παρά το κρύο και ότι δεν έτυχε μεγάλης προβολής λόγω και των πρόσφατων απεργιών στον τύπο είχε επιτυχία και πολύ περισσότερο κόσμο απ ό, τι θα περίμενα. Περάσμε όμορφα χτες το βράδυ. :-)


ΥΓ: Ασμοδαίος με ή χωρίς γούνες.;-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

χμ... με δύσκολο θέμα καταπιάστηκες!
Μόλις βρω χρόνο θα το διαβάσω...

Alkyoni είπε...

καθυστερημένο το σχόλιο..
με κάλεσε μια φίλη να έρθω στην παρουσίαση του βιβλίου
20 όμως έφευγα για Αθήνα,ήταν αδύνατο να έρθω
υποψιάζομαι εκτός του ότι έχασα κάτι πολύ καλό πως η φίλη μου είναι κοινή μας φίλη..μάλλον συγγενής σου!
μικρή και η Θεσ/κη μας και η μπλογκόσφαιρα ε;
χαμογελάκι
καλημέρα σου Γεράσιμε

Alkyoni είπε...

καθυστερημένο το σχόλιο..
με κάλεσε μια φίλη να έρθω στην παρουσίαση του βιβλίου
20 όμως έφευγα για Αθήνα,ήταν αδύνατο να έρθω
υποψιάζομαι εκτός του ότι έχασα κάτι πολύ καλό πως η φίλη μου είναι κοινή μας φίλη..μάλλον συγγενής σου!
μικρή και η Θεσ/κη μας και η μπλογκόσφαιρα ε;
χαμογελάκι
καλημέρα σου Γεράσιμε

gerasimos είπε...

alkyoni βάσιμες οι... υποψίες σου.:-)