14 Μαΐ 2007

Μικρή αγγελία



Έχουν αρχίσει να μαζεύονται τα e-mails από διψασμένους αναγνώστες που μου ζητούν καινούργιο post (πρέπει να είναι ήδη μερικές χιλιάδες, αν και ακόμα μετράω). Δύσκολο, με τόσες υποχρεώσεις (επισκέψεις στο ψυγείο και το μπαλκόνι, κοίταγμα ταβανιού) και τόση ζέστη! Αποφάσισα λοιπόν να αναθέσω το ανέβασμα νέων posts (το τεχνικό μέρος, το δημιουργικό το κρατάω για μένα, όχι παίζουμε) στη γραμματέα μου. Έχω ήδη βάλει και τη σχετική αγγελία στον 'Αγγελιοφόρο':

'Ζητείται νεαρά, ευπαρουσίαστη (ξεπόρτισε και η σύζυξ), με γνώσεις γραφομηχανής και στενογραφίας αλλά όχι στενόμυαλη, για εργασία σε ανερχόμενη εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των εκδόσεων ('publish a post' δε λέμε;). Αποδοχές ανάλογες προσόντων. Αποστείλατε φωτό.'

17 σχόλια:

Giasafox είπε...

Να μια καλή δικαιολογία για να φτιάξει κάποιος blog
:D

Γεράσιμε ενημέρωσε για το πόσες ενδιαφέρθηκαν για να αρχίσω να φτιάχνω και 'γω.
:))

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΛ!!!!

Μάλλον πρέπει να ανανεώσω το: πότε ξεσπάσατε τελευταία φορά σε γέλια! ;)

Θέλω κι εγώ γραμματέα, αλλά δεν έχω τα χρήματα...Λες να κάνω κανέναν διαδικτυακό έρανο; :P

gerasimos είπε...

Giasafox θα σε κρατώ ενήμερο. Σκέφτομαι, λόγω αυξημένων υποχρεώσεων (βλέπε post), να σου ζητήσω να αναλάβεις και τις συνεντεύξεις υποψηφίων. ;-)

I döda vinkeln ούτε εγώ τα έχω, η αμοιβή της γραμματέως θα είναι η προβολή της δουλειάς της και οι γνωριμίες που θα κάνει σε ένα τόσο δημοφιλές blog.

Μαρω_Κ είπε...

Καλησπέρα σας Γερασιμε.

Λοιπόν να κάνω αίτηση;
Δεσποινίς ετών 40.
Γραφομηχανή και υπολογιστές : ναι.
Στενογραφία : όχι
Ξανθιά. (Βαμμένη όχι φυσική)
Αρα χαζή, που σημαίνει ανοιχτόμυαλη.
Με προυπηρεσία στην τηλεόραση.
Φωτο : Στο blog μου.

Τι λέτε;

Troll είπε...

Λυπαμαι αν το σχολιο στο ΝΔ το "ειδες" ως διορθωση.Αν και διαφωνω γενικα στο "απαγορευτικο" φυσικα και δεν θα ξαναγινει!!!!

gerasimos είπε...

Μαρω_Κ καλησπέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Αν δεν κάνω λάθος πρόσφατα περάσατε κι από προσωπική συνέντευξη (ερωτηματολόγιο Proust). Είσθε σε καλό δρόμο!

Troll it's ok. :-)))

Ανώνυμος είπε...

Ρε Γεράσιμε, βγάλε εκείνη την Piaf και βάλε κάτι άλλο. Το ξέρω, είναι πολύ καλή, κι εμένα μου αρέσει, αλλά είναι πλέον κομματάκι άσχετη με το post!

Αν θέλεις κάτι σχετικό με το καινούργιο σου post, μπες και άκουσε το πρώτο τραγούδι στο podcast μου! ;)

gerasimos είπε...

Πριτς! Εμένα μ'αρέσει. (Και είπαμε, σπεύδω βραδέως γενικώς.)

Ανώνυμος είπε...

Whatever! Πάλι καλά, την άλλη φορά είχα κοντέψει να με πιάσει υστερία με εκείνο το "it's lovely, when it's sunny" που προλάβαινε να παίξει πριν το κλείσο! ;)

Ok, αποσύρω την προσφορά και το τραγούδι τότε...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μα είναι τώρα ιδέες αυτές, που μας βάζεις, κι έπιασε και Καλοκαίρι κλι η Φύση οργιάζει - εμείς, πάλι, όχι!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε γμτ κ εγώ θέλω έναν γραμματέα, ψηλό κ αθλητικό, η στενογραφία κ το κομπιούτερ ούτε που με ενδιαφέρουν:))

christoforos είπε...

zoi20 said...

Ναι ρε γμτ κ εγώ θέλω έναν γραμματέα, ψηλό κ αθλητικό..
---

Πόσα δίνεις, με το συμπάθιο;

gerasimos είπε...

asteroid τι ιδέες έβαλα καλέ; απλά κοιτάζω να οργανωθώ λιγάκι. :P

Ανώνυμος είπε...

Tί γίνεται, βλέπεις φως στον ορίζοντα;

Dawkinson είπε...

βρε, λες να βρω δουλειά?...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι με βλέπω να τρώω πόρτα! Άτιμη κενωνία που θέλεις μόνο τις αλόγες και τις κουκλάρες. Καμία συμπόνοια σε μας τις μέτριες, τα ταπεινά χαμέμηλα!

gerasimos είπε...

Dawkinson και doratsirka να είστε σίγουρες ότι τα προσόντα σας θα εκτιμηθούν δεόντως και με ακρίβεια!

(Μήπως έχω αρχίσει να ξεφεύγω; Μαζεύτε μεεε.)