7 Σεπ 2011

Και μαμά και σέξι;

Με αφορμή αυτή την ανάρτηση φίλιου blog θα ήθελα να ανοίξω για λίγο το φάκελο νέα μητέρα. Ή σκέτα μητέρα. Και να διηγηθώ μια μικρή ιστορία, που περιγράφει κάτι που προσωπικά βλέπω σαν σημείο των καιρών και θα έλεγα προβληματίζει: πριν μερικές εβδομάδες μας κάλεσε η από κάτω στην πολυκατοικία για τα γενέθλια της κόρης της, που έκλεινε τα δυο, στον κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας, έναν μικρό κήπο. Ας σημειωθεί παρακαλώ ότι πριν πολύ λίγους μήνες η κοπέλα αυτή είχε ξαναγίνει μανούλα γεννώντας και ένα αγοράκι, οπότε θεωρείτο, αν όχι λεχώνα, τουλάχιστον μια πολύ νέα μανούλα. Πήγαμε λοιπόν με τα δικά μας τα μωρά με τη γυναίκα μου και, κάποια στιγμή, να 'σου και η νέα μανούλα να κάνει την εμφάνισή της στο πάρτι: με άψογο κομμωτηριακό μαλλί, σούπερ μίνι, εικοσάποντα τακούνια (στην αρχή την πέρασα για άλλη με τόσο απότομο ύψος που είχε πάρει), βάψιμο σε σημείο επίσης μη αναγνωρίσεως (που σε συνδυασμό με το νέο της ύψος με έκαναν να αναρωτιέμαι αρκετή ώρα αν ήταν αυτή ή όχι) και ύφος συμμετέχουσας σε δεξίωση στον Αστέρα της Βουλιαγμένης και όχι σε παιδικό πάρτι στον κηπάκο της πολυκατοικίας. Και δεν ξέρω - πείτε με γκρινιάρη, παλαιών αρχών αν θέλετε, ιδιότροπο, περίεργο - αλλά αυτή η αισθητική, αυτή η άποψη του ‘κοιτάξτε με καλέ, εξακολουθώ να είμαι σούπερ γκόμενα κι ας γέννησα μόλις’ με ξενερώνει, παρότι άνδρας, απίστευτα. Μου φαίνεται κάπως, πώς να το πω, αταίριαστη: μου φαίνεται αταίριαστο μια νέα μαμά ή μια μαμά σκέτο να θέλει να 'ναι και σέξι και μάλιστα τόσο εξόφθαλμα. Δε λέω, καλή η γυναικεία απελευθέρωση, καλύτερο ακόμα να αισθάνεται άνετα και όμορφα μια γυναίκα και να θέλει να νιώθει και επιθυμητή αν, παρότι παντρεμένη και νέα μητέρα, αυτό χρειάζεται. Μήπως όμως όλα αυτά είναι κάπως, πώς να το πω, άστοχα; Σε ό, τι με αφορά, ομολογώ ότι κάθε φορά που πέφτω πάνω σε μια τέτοια κατάσταση - και τελευταία πέφτω όλο και συχνότερα -, αναρωτιέμαι, μεταξύ αστείου και σοβαρού: μα που πήγαν τέλος πάντων οι παλιές καλές μαμάδες;

11 σχόλια:

squarelogic είπε...

Εμένα μου "χτυπάει" σαν ασυνείδητη δήλωση ακύρωσης της μητρότητας,κάτι σαν
"του έκανα το παιδί,αλλά δεν έχω αποσυρθεί απ την 'αγορά",είμαι πιο διαθέσιμη από ποτέ"...και το βρίσκω εξίσου ξενερωτικό.
Αν δεν οφείλεται στην ραγδαία ορμονική αλλαγή της εγκυμοσύνης και της λοχείας...

ασωτος γιος είπε...

ειναι το συνδρομο μενεγαλη-μολις-γεννησα-αλλα-ειμαι-θεα!
αυτα κανε η τιβι εχει καταστρεψει ολο το κοσμο
φυσικα δεν λεμε να ναι εγκατελημενη η αλλη αλλα να μην εχει το αγχος να ειναι σουπερ γκομενα
μωρακι εφερες στο κοσμο οχι την δωρα την εξερευνητρια σε κουκλα

gerasimos είπε...

Περίμενα σχόλια από γυναίκες, να που ήρθαν από άνδρες:

squarelogic το έχω δει και σε μαμάδες με μεγαλύτερα παιδιά, το σύνδρομο 'γκόμενα και μάνα, δυο σε ένα'. Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω, παρά μόνο σαν εξάπλωση της κυρίαρχης σήμερα υποκουλτούρας του 'σέξι' και διείσδυσής της ακόμα και στην ελληνική οικογένεια και μάλιστα με πρώτο της θύμα τις ίδιες τις μητέρες...

ανήσυχε δεν είναι τρόπος αυτός βρε να τραβήξεις επισκέπτες στο μπλογκ σου.

άσωτε γιε συμφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλέ μου καλέ, υπάρχει και διεθνώς αναγνωρισμένος όρος για αυτό: MILF (Mom I'd Like to Fuck)

Εμένα δεν με ξενερώνει στο επίπεδο τη; νέας μητέρας. Αν κυκλοφορεί σαν ξέτσουλο, διαλαλώντας την πραμάτεια της επιδεικτικά και χυδαία, τότε έχω θέμα γενικά είτε είναι μανούλα είτε όχι. Για εμένα το “κοιτάξτε τι θα πάρετε” είναι θέμα και πιστεύω κοινωνικό πρόβλημα όπως και να έχει.

Μου έτυχε και έμενα κάτι παρόμοιο στις διακοπές, μαμά με δύο παιδιά (το ένα 2 και το άλλο 4ων) με μαγιό τύπου Brazilian στην παραλία. Η κοπέλα είχε σωματάρα και κυτταρίτιδα μηδέν, δεν μπορώ να πω ότι ξενέρωσα ... μου φάνηκε περίεργο, αλλά γιατί μπορεί να το φοράει μια πιτσιρίκα των 23 και όχι μια γυναίκα των 35;

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει όμως και ο αντίποδας ... στην διπλανή παρέα, ήταν δύο μαμάδες (μετά συζύγων και τέκνων) που δεν σταμάτησαν να την σχολιάζουν. Η διαφορά είναι ότι αυτές οι μαμάδες ήταν τρομερά παχύσαρκες, αγύμναστες και με κυτταρίτιδα στο full! Αυτό είναι καλύτερο; Όπως η γυναίκα ενός φίλου που ενώ ήταν ένα λυγερό γυμνασμένο πλάσματάκι, μετά από 2 γένες έχει γίνει τοφάλα τεραστίων διαστάσεων (+34 κιλά) και αν της πεις τίποτα απαντάει δηκτικά: τι θέλετε; Έχω κάνει και δύο παιδιά!!!

Αν τώρα η κοπελιά της ιστορίας σου είναι ωραίο κορίτσι, τότε το complex ευθύνεται στο 50% στον άντρα της που δεν της έχει τονώσει το ηθικό, για να της δώσει να καταλάβει ότι το ότι γέννησε δεν παύει να είναι και γκόμενα.

Αν είχα να διάλεξv πάντως από το να βλέπω χοντρές μαμάδες γύρο μου, καλύτερά να έβλεπα MILFs!

gerasimos είπε...

ajaxoftelamon ενδιαφέρουσες θα έλεγα οι περιγραφές σου, αλλά προσωπικά δεν με ενδιαφέρει μια γυναίκα παντρεμένη και μητέρα ως προς το πώς είναι σαν γυναίκα. Και δεν λέω ότι δεν θα 'πρεπε να ενδιαφέρεται κι εκείνη για το πώς δείχνει, αλλά τουλάχιστον να το κάνει με τρόπο αξιοπρεπή. Δηλαδή να μην προσπαθεί να ξαναγίνει αυτή που ήταν πριν παντρευτεί και γεννήσει για να αποδείξει τι ακριβώς; Μου φαίνεται δείγμα ανωριμότητας μια τέτοια συμπεριφορά και όπως είπα και παραπάνω δείγμα ότι η γυναίκα αυτή ακολουθεί τυφλά τη μόδα του 'σέξι' της εποχής. Και καλά να την ακολουθεί τη μόδα αυτή, ας πούμε, μια 23χρονη αδέσμευτη κοπέλα αλλά μια μητέρα για ποιον ακριβώς λόγο; Ελλείψει άλλων ενδιαφερόντων; Από ματαιοδοξία; Και άραγε τι μηνύματα περνάει στα παιδιά της κατ' αυτόν τον τρόπο; Σέξι πάνω απ' όλα κι όποιος αντέξει;

Ανώνυμος είπε...

gerasimos δεν θέλω να με παρεξηγήσεις, ούτε εμένα με αφορούν οι παντρεμένες, απλά αν ήταν να βλέπω απεριποίητες χοντρές γύρο μου καλύτερά να βλέπω φτιασιδωμένες ... γούστα είναι αυτά.

Αλλά πιστεύω ότι είναι γενικό το κακό απλά στο θέμα μόδα, δεν υπάρχει αισθητική στην πλειοψηφία των Ελληνίδων. Για αυτό είδαμε χαμιλοκώλες με capri και χοντρές με σκουλαρίκι στον αφαλό, για αυτό γεμίσαμε άσχετα tattoo και τα λοιπά. Αυτό όμως είναι σημείο των καιρών και δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει αν μια κοπέλα είναι παντρεμένη, αρραβωνιασμένη, με παιδιά ή χωρίς.

Αν στον άντρα της άρεσε όπως ήταν πριν παντρευτεί, δεν πρέπει να παραμείνει όπως ήταν (μερικοί άντρες το έχουν και παράπονο, ότι με το που παντρεύτηκε η γυναίκα τους πείρε κιλά και αφέθηκε); Μας πέφτει λόγος; Αν ο τύπος γούσταρε να κυκλοφορεί με ξέκωλο και το παντρεύτηκε, με ‘γεια του με χαρά του! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει το “αδέσμευτη” ... αν η “δεσμευμένη” απαντήσει “το κάνω για να αρέσω στον άντρα μου και του αρέσω” ... είναι μια απάντηση που μπορούμε να δεχτούμε;

Ανώνυμος είπε...

Τι ορίζουμε “τρόπο αξιοπρεπή”; Αυτό δεν είναι λίγο υποκειμενικό; Στις παραλίες τις Βραζιλίας που βρέθηκα πριν κάνα δύο χρόνια, όλες (αλλά όλες) οι γυναίκες φόραγαν μαγιό στρινγκ. Είναι ή δεν είναι αξιοπρεπές;

Τώρα γιατί οι γυναίκες ασχολούνται με την μόδα τόσο πολύ ... δεν ξέρω. Άλλες από hobby, άλλες από ματαιοδοξία, άλλες από βίτσιο (γουστάρουν να τις γουστάρουν) ...

Για να οδηγείς αυτοκίνητο χρειάζεσαι άδεια, για να πιλοτάρεις αεροπλάνο και πλεούμενο χρειάζεσαι πάλι άδεια, για να οπλοφορείς χρειάζεσαι άδεια, για να χτίσεις σπίτι χρειάζεσαι άδεια ... για να κάνεις και να μεγαλώσεις παιδιά που είναι το πιο σημαντικό (για ‘μενα) και επικίνδυνο πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς ... τίποτα, όλα ελεύθερα!

gerasimos είπε...

Θα μείνω στο τελευταίο που είπες: το να κάνεις και να μεγαλώσεις παιδιά φαίνεται να θεωρείται κάτι που μπορείς να κάνεις παράλληλα με άλλα πράγματα (όπως το να δείχνεις σέξι) και όχι σαν επιλογή ζωής. Και δυστυχώς πολλές φορές γίνεται η όχι τόσο συνειδητή επιλογή ανθρώπων που απλώς δεν έχουν άλλα ενδιαφέροντα ή άλλες επιλογές ζωής...

Η Διατροφή Σήμερα είπε...

Κατά τη γνώμη μου super-sexy γκόμενα και μανούλα δεν πάνε μαζί, λίγο διχασμένη προσωπικότητα μου κάνει αν και το συναντώ πολύ συχνά στον κύκλο μου. Είναι τα πρότυπα; Είναι που δεν το είχε αποφασίσει συνειδητοποιημένα να γίνει μάνα; Είναι που τρέχει να προλάβει;;;!!! ένα άγχος μου βγάζει όλο αυτό!!! Ακριβώς το αντίθετο απ' ότι θα ήθελε να δει κανείς, μια χαλαρή μανούλα δύο παιδιών να παίζει και να γελάει με τα παιδιά της ανέμελη και χαλαρή ... (στο πάρτυ των ΠΑΙΔΙΩΝ της)

gerasimos είπε...

Nομίζω αυτό το άγχος υπάρχει, παρότι αν μιλάμε για τη συγκεκριμένη ούτε εργάζεται ούτε μεγαλώνει τα παιδιά μόνη (έχει τη γνωστή οικογενειακή βοήθεια).