8 Απρ 2008

Λουμπάγκο< λατιν. lumbago



Είναι η πρώτη φορά που γράφω ανάρτηση στα… όρθια. Κι αυτό γιατί μετά το λουμπάγκο που υπέστην την περασμένη Κυριακή, ο γιατρός μου απαγόρευσε αυστηρά το… καθισιό. Πως περνάω λοιπόν τις μέρες μου; Ξάπλα, περπάτημα, ξεφύλλισμα περιοδικών (λογοτεχνικών, της γυναίκας μου) και βιβλίων, κάποιες άτακτες πινελιές στο βιβλιαράκι που ξεκίνησα να γράφω τον περασμένο Νοέμβρη κι αρκετό ραδιόφωνο (3ο Πρόγραμμα). Τηλεόραση σταμάτησα να βλέπω από εβδομάδες και μόνο το βράδυ, αν τη βρω ανοιχτή σε καμιά ταινία μπορεί να μείνω λίγο να χαζέψω. Αύριο σκέφτομαι να κατέβω και για μια βόλτα στο κέντρο, καθότι άκουσα ότι τελευταία οι βραδιές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έγιναν πολύ όμορφες, γεμάτες άνοιξη, νεαρόκοσμο, φωνές, μυρωδιές, ό, τι πρέπει για αλλαγή διάθεσης. Διότι καλό το μέσα και η ξεκούραση, αλλά φέρνει και κάποια ραθυμία, πέφτουν σιγά-σιγά οι ρυθμοί και οι μπαταρίες και χρειάζεται μια κάποια αλλαγή παραστάσεων. Πέρασα στα γρήγορα κι από κάποια blogs κι απ’ ό, τι είδα η καθημερινότητα και η επικαιρότητα έμειναν όπως τις άφησα, χωρίς βαρυσήμαντα σκαμπανεβάσματα. Οπότε έμεινα να αναρωτιέμαι πως μου συνέβη εμένα αυτό, σπρώχνοντας μια βάρκα του πατέρα της γυναίκας μου το περασμένο Σάββατο στη Χαλκιδική. Μάλλον ήμουν ήδη… σκουριασμένος από την περασμένη εβδομάδα της γαστρεντερίτιδας και με το σπρώξιμο… έσπρωξα και κάποιους μύες στα όριά τους. Το πράγμα αυτό – το λουμπάγκο – μέχρι στιγμής το είχα συσχετίσει με ελληνικές ταινίες, με τρελοπενηντάρηδες τύπου Λάμπρου Κωνσταντάρα που πήγαιναν να κάνουν τσαχπινιές κι έμεναν στον τόπο. Απ' ό, τι φαίνεται όμως τυχαίνει και σε νεότερους, τσαχπίνηδες και μη, αρκεί να βρεθούν σκουριασμένοι... μάλλον πρέπει να ξαναρχίσω το γυμναστήριο.

30 σχόλια:

αντωνης είπε...

Περαστικα Γερασιμε!!!

fevis είπε...

Περαστικά... Δες τουλάχιστον την καλή πλευρά του πράγματος... Κινείσαι περισσότερο και κρατιέσαι σε φόρμα...:-0

Βάσκες είπε...

Άτιμο πράγμα, περαστικά σου.

gerasimos είπε...

αντωνης ευχαριστώ.

fevis ευχαριστώ, αυτή είναι η καλή πλευρά είπαμε; :P

βάσκες ευχαριστώ, να 'σαι καλά.

athanasia είπε...

Καλημέρα, περαστικά!

Υ.Γ. Το λουμπάγκο, πάντως, παλιότερα εθεωρείτο -και ήταν- πρόβλημα των καλοζωισμένων αστών... :)

gerasimos είπε...

athanasia καλημέρα κι ευχαριστώ... αυτό με τους καλοζωισμένους αστούς τι το 'θελες; Δεν τους... ξέρω τους κυρίους.

Ανώνυμος είπε...

"Έχω και τα λουμπάγκα μου!" Σαπφώ Νοταρά, αυτό μου θύμισες!!!! Μία ερώτηση μόνο: συγκαταλέγεσαι στους "νεότερου τσαχπίνιδες", ή στους "νεότερους μη";; Άντε περαστικά :)

phlou...flis είπε...

Τυχερέ. Προεδρική ασθένεια. Μόνον εσύ και ο Κ.Καραμανλής (ο Κων/νος, όχι ο Κωστάκης) βρεθήκατε με λουμπάγκο.
Περαστικά κι η βόλτα είναι θεραπευτική!

gerasimos είπε...

δενδρογαλή ε, δε θα μ' έλεγα και τσαχπινογαργαλιάρη.

plhou...flis μάλλον εκεί τελειώνουν τα κοινά μας.

Meropi είπε...

Γεράσιμε μου,
καλό σου απόγευμα. Δεν θα είναι σοβαρό το λουμπάγκο σου, γι' αυτό μπορείς και σηκώνεσαι. Υπάρχουν και χειρότερα.
Και άλλη φορά δεν σηκώνουμε βάρη, ιδιαίτερα αν είμαστε αγύμναστοι. Χα Χα Χα

gerasimos είπε...

meropi όντως, ο γιατρός είπε ότι ήταν μόνο μυϊκό, θα μπορούσε να 'ναι και χειρότερα (βέβαια, το ότι σηκώνομαι το χρωστάω σε ενέσεις). Ε, όχι και αγύμναστος! Απλώς λίγο... νερουλός. :P

tractatus είπε...

Γεράσιμε, γιατί να το κρύβουμε άλλωστε...καθιστική ζωή δεν κάνεις...γραφιάς δεν είσαι; Ε το λουμπάκο αυτή τη ράτσα χτυπάει περισσότερο...και συ νόμιζες οτι μπορείς να σπρώξεις τη βάρκα...;)
Με όλο το θάρρος....αφού ανέβασες Κωνσταντάρα...:)))

gerasimos είπε...

tractatus μετά το πάθημά μου θ' αλλάξω, θα περπατάω περισσότερο (από και προς το αυτοκίνητο).

Unknown είπε...

Γεράσιμε περαστικά σου.
Το έπαθε μία φίλη και όταν οι μυς χαλάρωσαν τελείως, άρχισε το ποδήλατο και τώρα είναι καλά. Τότε υπέφερε αρκετά.

doctor είπε...

Γεράσιμε περαστικά.

Αν αρχίσεις γυμναστήριο και χρειάζεσαι συμπληρώματα διατροφής από Κίνα, πες μου...

doctor

Locus Publicus είπε...

Περαστικά σου αγαπητέ γεράσιμε, και με το καλό να επανέλθεις. Τελικώς η ημερήσια γυμναστικούλα των 30 λεπτών είναι το μόνο αντίδοτο. Και μην ανησυχείς για την επικαιρότητα. Αφού τέλειωσε το Ασφαλιστικό, το Σκοπιανό και με τη Ζαχοπουλειάδα να μην τραβάει πλέον, χρειαζόμασταν ένα καινούργιο σκάνδαλο για να ωχαδελφιστούμε για κανα μήνα ακόμα. Οπως βλέπεις, η σήψη είναι πλέον ολική. Ντοπάρεται ακόμα και ο Μήτσος που πάει μόνον καφετέρια. Και όπως και στα προηγούμενα σκάνδαλα, όπως βλέπεις, διαπρέπει και πάλι ο "επαγγελματισμός". Νάσαι καλά.

Giasafox είπε...

Περαστικά Γεράσιμε.

gerasimos είπε...

mariana faithful ευχαριστώ, έχω κι εγώ ένα ποδήλατο στην αποθήκη... μήπως να το ανασύρω από την αφάνεια;

doctor ευχαριστώ, συμπληρώματα διατροφής από Κίνα; Α, εγώ προσέχω. Eκτός κι αν κανείς πονηρός μου ρίξει τίποτα στην πορτοκαλάδα μου.

locuspublicus ευχαριστώ, πρόσεξα το φάρμακο που παίρνω να' ναι της 'κατηγορίας των μη στεροειδών'. Γιατί δεν ξέρει ποτέ κανείς...

giasafox ευχαριστώ.

tzonakos είπε...

Ωπα, Χαλκιδική ; Πού ;
Αν ειναι τα λέμε εκει το καλοκαίρι !
Περαστικά να εχεις και ξέρω πόσο ζόρικο ειναι οποιοδήποτε πρόβλημα με τη μέση !

gerasimos είπε...

tzonakos Πολύχρονο. Έχουν εκεί ένα εξοχικό οι γονείς της γυναίκας μου αλλά το καλοκαίρι δεν πολυπάμε, γιατί έχει πάααρα πολύ κόσμο. Όσο για το πρόβλημα της μέσης, εσύ μάλλον το ξέρεις από την άλλη πλευρά... του αθλητή. Αν κι εγώ έπαιζα παλιά για χρόνια μπασκετάκι.:-)

tzonakos είπε...

Ασε, ξέρω απο μέση. Και με τα χρόνια οι περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν προβλήματα απο ολίσθηση σπονδύλων κλπ.
Περαστικά και πάλι και καλό θα κάνει η πεζοπορία. Εγινα περδίκι κάποτε με περπάτημα σε εναλλασσόμενο έδαφος.
Αλλα πάντα περπατούσα πολύ πάνω σε χόρτο.
Καντο και θα δεις΄.

Πολύχρονο ε ; Ομορφο μέρος αλλα όχι με τον πολύ τον κόσμο.
Πευκοχώρι ειχα μεινει μια χρονιά, τώρα πάω συνέχεια Σιθωνία.

Περαστικα και πάλι.

gerasimos είπε...

tzonakos ευχαριστώ. Κι εγώ δεύτερο και τρίτο πόδι προτιμώ. Πιο μεγάλη η διαδρομή αλλά και πιο όμορφη. Το πρώτο έχει πλέον παραδοθεί στο τσιμέντο και τη μεζονετοποίηση. Στο τρίτο πόδι μάλιστα, κοντά στα Νέα Ρόδα υπάρχει η ωραιότερη ίσως παραλία της Χαλκιδικής, η Κομίτσα.

phlou...flis είπε...

Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως δεν σου δώσαν τα ...σωστά χάπια;

IdentityCafe είπε...

φιλε γερασιμε περαστικα! και καλες βολτες!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό σημαίνει να στέκεσαι στο ύψος σου!!!Περαστικά!

xasodikis είπε...

Περαστικά και από εμένα Γεράσιμε και προσοχή :)

Dr_MAD είπε...

Περαστικά! Αυτό θα πει ανάρτηση στο πόδι...

Πάντως lumbago < lumbar < οσφυϊκός < οσφύς (η περιοχή πάνω από την ουρίτσα) Τραγικό που δεν υπάρχει ελληνική λέξη για την πάθηση!

marianaonice είπε...

Περαστικά σου Γεράσιμε...
Και ναι το ποδήλατο είναι καλή λύση!
Μην αργήσεις να το ανασύρεις...
Εγώ ήδη το έκανα!!
Και είναι και άνοιξη, ό,τι πρέπει...

boutsoukas είπε...

Περαστικά σου! Για το θέμα της μέσης, το μόνο που έχω να προτείνω είναι (μην γελάσεις!) γιόγκα και πιλάτες. Πίστεψέ με είναι σωτήρια. Το έχουν δοκιμάσει δύο συνάδελφοι μου, που είχαν πολύ σοβαρά προβλήματα με τη μέση τους, και ησύχασαν δια παντός!
Καλή σου εβδομάδα.

gerasimos είπε...

phlou...flis λες;

identitycafe ευχαριστώ.:-)

stain ευχαριστώ.

xasodikis ευχαριστώ.

mad ευχαριστώ. Ο γιατρός πάντως μιλούσε και για οσφυαλγία.

marianaonice ευχαριστώ... μάλλον καιρός να ξεκουνηθώ λιγάκι!

boutsoukas ευχαριστώ... κάοια στιγμή θα ξαναπάω στο γυμναστήριο.