18 Φεβ 2008

Στο Ελατοχώρι

Καιρό είχα να ανεβάσω φωτογραφική ανάρτηση. Ιδού λοιπόν μερικά στιγμιότυπα από μια βόλτα το περασμένο Σάββατο στο Ελατοχώρι Πιερίας. Σε απόσταση μιας μόλις ώρας από τη Θεσσαλονίκη, ένας δημοφιλής χειμερινός προορισμός για σκι στο μικρό χιονοδρομικό του κέντρο και περπάτημα στη φύση.



Ανεβαίνοντας προς το χιονοδρομικό κέντρο...



... τα χιονοσκέπαστα έλατα.



Εγκατάλειψη. Συνηθισμένη δυστυχώς εικόνα της ελληνικής υπαίθρου.



Τι έγινε ρε παιδιά; (Σε μεγέθυνση φαίνεται καλύτερα.)



Σκυλάκος.



Στο προηγούμενο post μιλούσα για την αμερικανοποίησή μας στην Ελλάδα. Εδώ βλέπουμε - προτείνω να μεγεθύνετε την εικόνα για να δείτε καλύτερα - διαφημιστική πινακίδα που υπόσχεται… αμερικανοποίηση με τα όλα της. Διαφημίζει «ονειρεμένα» προκάτ σπίτια, αμερικανικού τύπου παρακαλώ. Και ακριβώς πίσω της βλέπουμε ένα του αθάνατου ελληνικού τύπου. Αν τα αμερικανικού τύπου είναι πιο φιγουρατζίδικα, τα ντόπια αποδείχθηκαν αν μη τι άλλο ανθεκτικά!

5 σχόλια:

Meropi είπε...

Καλημέρα Γεράσιμε μου,
ωραίο το Ελατοχώρι (δεν το ήξερα είναι η αλήθεια).
Η γειτονιά μου όμως στην Αττική (έξω από την Αθήνα) πολύ ωραιότερη με το χιόνι!!!

Meropi είπε...

Γεράσιμε μου, αν θέλεις πέρνα από το ιστολόγιο μου να δεις μια φωτογραφία από τη γειτονιά μου με το χιόνι (!!) που έβαλα μόλις τώρα

gerasimos είπε...

meropi σας έπεσε πολύ χιόνι βλέπω... εμείς στη Θεσσαλονίκη ούτε με αυτή τη συγκυρία δεν αξιωθήκαμε να δούμε άσπρη μέρα. Προσωπικά πιστεύω ότι γι' αυτό φταίνε ο δημαρχος και ο νομάρχης. Πέραν όλων των άλλων τους θεωρώ και ολίγον τι γκαντέμηδες.

fpboy είπε...

Καλημέρα κι απο μένα !
Ωραίο μέρος !
Και ''άγνωστο'' τουλάχιστον για εμάς τους Αθηναίους.

gerasimos είπε...

fpboy ναι, "άγνωστο" για εμάς τους Αθηναίους (κι εγώ Αθηναίος είμαι), εκτός κι αν έχουμε μετοικήσει στο Βορά (όπως έπραξα).