15 Δεκ 2009
Καλές γιορτές με τον ΟΣΕ
Αναμφίβολα θα έχετε βαρεθεί να ακούτε από αυτό το blog για τον ΟΣΕ, για την ελλιπή καθαριότητα στα τρένα του και άλλα διάφορα προβλήματα που κατά καιρούς σας έχω εξιστορήσει. Όμως έχω τελευταία αναγκαστεί να χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες του και διαπιστώνω ότι δυστυχώς πάνε από το κακό στο χειρότερο. Το τελευταίο κρούσμα; Εδώ και αρκετές εβδομάδες καλώ το 1110, τον τετραψήφιο αριθμό για τηλεφωνική κράτηση θέσεων και πληροφορίες γύρω από διαθεσιμότητα θέσεων, δρομολόγια, τιμές εισιτηρίων. Αλλά μια φωνή με ενημερώνει ότι για τεχνικούς λόγους η υπηρεσία ‘δε λειτουργεί προσωρινά’. Και αναρωτιέμαι, ΠΟΣΟ άραγε να διαρκεί αυτό το ‘προσωρινά’. Το ημερολόγιο λέει σήμερα 15 Δεκεμβρίου, έχουμε ήδη μπει στις γιορτές, πολύς κόσμος ταξιδεύει ή ετοιμάζεται να ταξιδέψει και ο ΟΣΕ ‘προσωρινά’ μας άφησε χωρίς τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Θα μου πείτε πώς κάνεις έτσι; Ζούμε στην εποχή του internet, δεν έχεις παρά να μπεις στο site του οργανισμού και να βρεις ό, τι χρειάζεσαι. Αυτό ακριβώς και έκανα, δοκιμάζοντας με δυο διαφορετικούς τρόπους να βρω, από το site, δρομολόγια. ΚΑΙ με τους δυο τρόπους που δοκίμασα δεν μπορούσαν να βρεθούν δρομολόγια. Όχι γιατί δεν υπάρχουν, αλλά γιατί το site του ΟΣΕ είναι φτιαγμένο στο πόδι και δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Οπότε τι μένει; Η παλιά, δοκιμασμένη συνταγή: η επίσκεψη στον σταθμό και στα γκισέ έκδοσης εισιτηρίων, η αναμονή στην ουρά, οι καπνοί από το τσιγάρο του υπαλλήλου όταν φτάσεις επιτέλους μπροστά στο γκισέ, η επιστροφή από το σταθμό βρίζοντας. Βεβαίως, όλα αυτά δεν θα χρειαστεί να τα περάσω, γιατί, γνώστης πλέον της κατάστασης, φρόντισα να προμηθευτώ τα εορταστικά μου εισιτήρια καιρό πριν. Αλλά θέλησα - τι φιλοδοξία κι αυτή! - να αλλάξω την ώρα αναχώρησης, γι’ αυτό προσπάθησα να βρω αν υπάρχουν άλλα δρομολόγια διαθέσιμα την ημέρα που θα ταξιδέψω. Και προσέκρουσα στον ογκόλιθο που λέγεται ΟΣΕ. Καλές γιορτές!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Το Σάββατο φτάνει Ελλάδα ένα ζευγάρι φίλων από Αμερική. Θέλουνε αφού μείνουνε λίγες μέρες Αθήνα, να φύγουν με τραίνο για Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη. Μου στείλανε ένα email πριν λίγες μέρες, ρωτώντας αν είναι δυνατόν να αγοράσουνε εισιτήρια online.
Τους είπα να μην προσπαθούνε και θα τους βοηθήσω όταν έρθουν, αλλά δεν ήξερα πως πλέον ούτε το 1110 λειτουργεί...
Εντωμεταξύ, ακόμα και η τηλεφωνική κράτηση είναι σχεδόν άχρηστη, αφού το εισιτήριο πρέπει να πας στο σταθμό να το αγοράσεις τουλάχιστον 3 μέρες πριν το ταξίδι. Οπότε στο σταθμό πας...
Οδυσσέα έχει τύχει παλιότερα και το άλλο, να έχω κάνει τηλεφωνική κράτηση, να πηγαίνω στο σταθμό να αγοράσω το εισιτήριο και ο υπάλληλος του γκισέ να μου δίνει άλλες θέσεις από τις κρατημένες γιατί αυτές του... άρεσαν περισσότερο.
Προσπάθησα χτες να μπω στο αγγλικό site του ΟΣΕ και να ψάξω για δρομολόγια. Ενώ όλα είναι αγγλικά, όταν πατάς για να σου βγάλει ονόματα σταθμών, βγαίνουν ελληνικά!
Και όταν βάλεις τους σταθμούς που σε ενδιαφέρουν (Αθήνα-Θεσσαλονίκη)... δε βγάζει κανένα δρομολόγιο!
Αυτό έλεγα και στο ποστ, Οδυσσέα. ΚΑΙ με τους δυο τρόπους αναζήτησης δρομολογίων, δρομολόγια δε βρίσκεις.
Δημοσίευση σχολίου